اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۴۴۱
سپاهانِ مورایس در آستانه شکستن رکورد پرسپولیسِ برانکو!
شاگردان مورایس می‌توانند با کسب 37 امتیاز نیم فصل اول رقابت‌ها را خاتمه دهند. اتفاقی که در صورت وقوع برای اولین مرتبه رخ خواهد داد.
۰۵:۱۷ - ۰۶ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

 البته پرسپولیس که با رهبری برانکو دوران جدیدی را در فوتبال ایران از لیگ چهاردهم آغاز کرد و با هت‌تریک در قهرمانی و کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا کارش را خاتمه داد، در لیگ هفدهم موفق شده بود در پایان نیم فصل اول 36 امتیاز کسب کند و دو فصل پیش نیز استقلال با فرهاد مجیدی در پایان نیم فصل 35 امتیاز کسب کرده بود و شاگردان مجیدی نیمی از مسیر قهرمانی را با قدرتنمایی در نیمه اول فصل طی کرده بودند.

حالا بار دیگر این رکورد در حال شکسته شدن است و اگر سپاهان بتواند دو بازی پیش روی خود را در دو هفته باقی مانده مقابل گل گهر در سیرجان و سپس شمس آذر در قزوین با پیروزی پشت سر بگذارد، با توجه به اینکه کمیته استیناف 4 امتیاز کسر شده توسط کمیته انضباطی را به طلایی‌پوشان اصفهانی بازگردانده، آنها می‌توانند نیم فصل اول را با 37 امتیاز تمام کنند و این برای اولین مرتبه است که تیمی به چنین رکوردی دست خواهد یافت.

البته مرور دوره‌های قبلی فوتبال ایران نشان می‌دهد که تا پیش از ورود برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران تیم‌هایی بوده‌اند که با امتیازات کمتر از 30 هم قهرمان نیم فصل شده‌اند، اما حضور این مربی کروات باعث بالاتر رفتن استاندارد امتیازگیری شده و از لیگ شانزدهم هیچ کدامیک از قهرمانان نیم فصل اول امتیاز زیر 30 نداشته‌اند و حالا رکورد پرسپولیسِ برانکو در لیگ هفدهم با حضور یک مربی بادانش و شناخته شده در دنیا در حال شکسته شدن است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین